رئيس التحرير
خالد مهران
count
count

خالد تاج الدين يحذر عمرو مصطفى: فكر ألف مره قبل ما تجيب اسمي

الشاعر الغنائي خالد
الشاعر الغنائي خالد تاج الدين

حذر الشاعر الغنائي خالد تاج الدين، عبر حسابه الرسمي على موقع التواصل الاجتماعي "فيسبوك" المطرب والملحن عمرو مصطفى من استخدام اسمه والزج به في تعليقاته على السوشيال ميديا.

وكتب خالد تاج الدين: "برضو هطلع احسن منك ومش هرد الغلط وهقول أعصابه تعبانه معلش ها نزق معاك عشان ميحصلكش حاجه وأنت مريض ضغط".

وأضاف: "بس التالتة تابته وبلاش علشان هتلاقي دس تراك راب فيه فضايح وطالع من نافوخك.. انا حذرت اهو في العلن فكر الف مره قبل ما تجيب اسمي أو ترد على كومنت فيه اسمي".

ونشر الشاعر الغنائي خالد تاج الدين سكرين شوت لتعليق إحدى المتابعين يقول فيه: "أحسن حاجة خالد تاج الدين عملها إنه مكتبش على الجمل اللحنية بتاعته سنيو أغنية أول ما أقول.. بحب جدًا أسمع منك الأغنية أي حمل لحنية (للا لل للا) في أغنية (أول ما أقول) وزي (ضدا ضدا ضا) في أغنية ما يهمنيش".

ليرد عمرو مصطفى على التعليق: "حتى كلام أول ما أقول طلع متاخد من أغنية قديمة لمؤدي كدة مش فاكر اسمه بس اتعلمت خلاص مفيش مجاملات من أنصاف المواهب تاني".

يذكر أن الشاعر الغنائي خالد تاج الدين قد علق من خلال منشور عبر صفحته الرسمية على موقع التواصل الاجتماعي "فيسبوك" على نسب أغنية "بينا نعيش" للكاتب تامر حسين والملحن عمرو مصطفي، وهي من كتابته وتلحين محمد يحيى وغناء عامر منيب، وعلق الشاعر تامر حسين على المنشور قائلا، "الأغنية إبداع العبقري خالد تاج الدين.. دي أكيد لجان".